30 mai 2015

Käsitööpäevad Türil

Selle aasta käsitööpäevad toimusid Türil 29.-30.mail, arvult juba 20.-ndad.

Käsitööpäevade avamine oli väga uhke - hobustega Türi Kultuurimaja ees. Avamisel said sõna Türi ja Järvamaa tähtsad tegelased, käsitöömeistrid ja Käsitööliidu esindajad.

Edasi läksime üheskoos sisse. Pidulikult vööde lahtisõlmimisega avati käsitöönäitus.

Näitusel oli palju uudistamist.

Peale lõunat jagunesime gruppidesse ja külastasime Türi huvitavamaid kohti. Meie grupp alustas Türi Aiandus- ja Mesindusseltsi käsitöömajast Türi heegeldajate juurest. Selle maja rajaja Liivi Lohvart rääkis meile kuidas vanast majast selline armas hubane pesake on saanud ja mida nad seal teevad.

Järgmisena külastasime üht kaunist Türi koduaeda ja jalustasime veel paljudest kenadest aedadest mööda.

Saara Kirjastuses rääkis Anu Pink kirjastuse tööst, kuidas valmivad käsitööraamatud. Huvilised said osta raamatuid, lõnga ja muid käsitöövahendeid.

Ja lõpuks käisime külas Resa Tiitsmaal, kelle huvitavad nukud ja eriti nendega seotud lood tekitasid elevust.

Vahepeal oli meil aega linna peal aega parajaks teha. 19.30 algas pidulik õhtusöök koos meeleoluka kontserdi ja käsitööliste moešõuga.

Peale toredat koosviibimist hakkasime meie kodu poole sõitma. Teised, kes jäid ka teiseks päevaks, siirdusid kirikusse Johansonide kontserdile.

Meie Põlva Käsitööklubist käis 8 naist, osa neist jäi pildile ka.

Täname korraldajaid meeleoluka päeva eest ja kohtume järgmisel aastal Rakveres!

Meenutuseks meile ja vaatamiseks neile, kes ei saanud Türil käia: